Personal Mail
Family Mail
Business Mail
Specificaties
Personal Mail
Family Mail
Business Mail
Personal Mail
Family Mail
Business Mail
Beste zakelijke email
Wanneer je opzoek bent naar de beste zakelijke email dan zit je bij MijnDomeinPartner.nl aan het juiste adres. Laat je overtuigen door de samenwerkingsmogelijkheden tussen jouw collega’s en de manieren waarop je email ervaring makkelijk wordt gemaakt.
Een zakelijk email adres wordt dag in dag uit gebruikt, niet alleen voor het klantencontact, maar ook voor onderlinge afspraken die gemaakt worden en nog veel meer. Het is dus zaak dat een zakelijk email adres bereikbaar is, de omgeving waarin gewerkt wordt makkelijk is te begrijpen en de mogelijkheden om samen te werken binnen projecten ook aanwezig is. Met onze webmail en mailservers kan je dat en nog veel meer bereiken. Hieronder vindt je puntgewijs alle voordelen van een zakelijk email account bij MijnDomeinPartner.nl.
Samenwerken met collega’s
Een basis email account is natuurlijk leuk als je een eenmansbedrijf hebt en niet hoeft te samenwerken tussen collega’s. Als je alleen gaat mailen dan heb je bij MijnDomeinPartner.nl daar ook zeker de partner in. Maar wat ons onderscheid met onze zakelijke email dienst is dat er zoveel meer dan dat mogelijk is.
Werk ongehinderd samen met je collega’s door email accounts te delen, contacten te delen en nog veel meer. Dit maakt het mogelijk om naadloos samen te werken binnen de verschillende email adressen die je aanmaakt binnen het domeinnaam. Hieronder gaan we nog even dieper in op de verschillende zaken die MijnDomeinPartner.nl aanbiedt om de beste zakelijke email te kunnen leveren aan bedrijven. En dat alles voor een zeer scherpe prijs.
De calender of agenda
Een agenda is natuurlijk onmisbaar in het bedrijfsleven, of het nu voor jezelf is om bij te houden welke afspraken er zijn gemaakt. Of het is voor jezelf werk in te plannen en bij te houden. Een agenda is een noodzakelijk item voor het dagelijks bedrijfsleven. Daarom hebben we bij MijnDomeinPartner.nl een uitgebreide agenda met een tal van mogelijkheden. Zo kan je gemaakte notities, afspraken, meetings en alles wat hieronder valt voor je jezelf op een logische wijze inplannen. En ook de gemaakte taken inzien op een heldere wijze. Of dit nu op dagbasis, weekbasis of maandbasis is. Zo kan je de werkweek helder houden en jezelf de focus leggen op de taken die er echt toe doen.
De agenda komt geheel tot zijn recht in de webmail waar op elk apparaat en overal ingelogd op kan worden. Wil je gebruikmaken van de meeste functies in bijvoorbeeld Microsoft Outlook? Dan kan dit ook met een enkele instelling ingesteld worden dankzij de Exchange mogelijkheden die er standaard bijgeleverd worden. Ook worden de laatste mail applicaties die de mail synchronisatie en agenda synchronisatie ondersteund, zodat ook van de apps op een smartphone of laptop gebruik gemaakt kan worden.
Onze agenda is ook te delen in gebruikersgroepen met verschillende mail accounts. Zo kan je ook het delen en opspitsen van beperken en de machtigingen beheren. Zo kan je binnen de organisatie ook aparte gedeelde agenda’s aanmaken en gemakkelijk beheren.
Conferenties en meetings inplannen
Vergaderen hoort bij elk bedrijf. Even aan het einde van de week de werkzaamheden bespreken is het minimale wat je verwacht. Bij een groot of klein bedrijf kunnen natuurlijk ook klanten langskomen waar zowel de sales als technische persoon bij dienen te zitten. Je kan gemakkelijk een meeting inplannen en de uitnodiging doorsturen om te laten accepteren naar iedereen die hierbij dient te zitten.
Zo voorkom je misverstanden bij een belangrijke meeting met een nieuwe klant en bespaar je jezelf een hoop onderlinge frustratie.
Er is ook gelijk de mogelijkheid ingebouwd om een ruimte te reserveren, zodat je bijvoorbeeld met meerdere vergaderzalen in kan zien wie waar bij hoort te zijn. Dat maakt het ook makkelijk voor collega’s om in een oogopslag te zien waar ze dienen te zitten. Ook wordt er rekening gehouden met conflicten of dubbele boekingen van een ruimte. Zodat er geen vergaderzaal dubbel bezet komt te staan. Een alternatief tijdstip wordt dan gegeven om te reserveren of een andere ruimte.
Gebruikersgroepen, scheidingen en samenwerkingsmogelijkheden
Er kunnen onderling verschillende lagen worden aangemaakt in de agenda, in de email en vrijwel alle andere mogelijkheden in de mail. Zo kan je bepaalde collega’s toegang geven tot dezelfde mailbox, agenda of werkgroep. Dit geeft de mogelijkheden om de technische mensen alleen zaken te laten zien die voor hun belangrijk zijn. En voor de organisatie laag of human resources een andere mailbox en agenda in te zien.
In de verschillende werkgroepen zijn er ook een tal van meerdere mogelijkheden. Zo kunnen er ook gemakkelijk bestanden en taken gedeeld worden in de werkgroep.
Contacten beheer
Gedurende de groei van je bedrijf krijg je meer en meer contacten erbij in jouw mail account. En deze contacten zou je ook willen kunnen delen tussen je collega’s. Zonder dat dit allemaal handmatig toegevoegd dient te worden. Daarom is dit gestroomlijnt in onze mail. Zodat met een druk op de knop contacten in keer gedeeld kunnen worden en hierbij direct bereikbaar zijn voor je collega, of collega’s in dezelfde gebruikersgroep.
Uitgebreide rapportering van verbruik en statistieken van alle email accounts
Rapportages aan verbruik, verzonden en ontvangen berichten en nog veel meer zijn beschikbaar voor de domein administrators. Dit geeft een grote basis van controle aan de collega of collega’s die dit bijhouden. In een oogopslag kan ingezien worden wanneer wat verbruikt is en of alles wel correct gaat. Dit maakt het mogelijk om uitgebreide controle te houden over jouw zakelijke email.
Schijfruimte beschikbaar voor bestanden
Het kunnen uploaden van een bestand in de directe omgeving als de mail brengt vele gebruikersgemakken met zich mee. Ook deze bestanden kunnen gemakkelijk gedeeld worden binnen de werkgroepen. Zo kan je een belangrijk project uploaden in de webmail zodat er overal aan gewerkt kan worden door de collega’s.
Hierin kunnen alle bestanden geüpload worden die je zou kunnen kiezen, zoals Word documenten, code files voor de programmeurs en Excel sheets voor de administratie afdeling. Binnen de user groups of gebruikersgroepen zijn deze dan ook weer automatisch te delen onderling.
Wil je verder nog weten wat MijnDomeinPartner.nl voor je kan betekenen voor de zakelijke email? Start dan een chat gesprek voor meer informatie en kom met ons in direct contact.